KAĞITHANE KAYMAKAMIMIZ SAYIN YÜKSEL KARA’DAN OTOCENTER SİTEMİZE ANLAMLI ZİYARET.

12 Mayıs 2026 Salı günü, Kağıthane Kaymakamımız Sayın Yüksel KARA ve beraberindeki heyet, Otocenter Sitemize hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak yönetimimiz ve esnaflarımızla bir araya geldiler.

Otocenter Sitesi Yönetim Binamızda gerçekleşen bu anlamlı buluşma, yönetim kurulumuzun tam kadro hazır bulunduğu samimi ve sıcak bir karşılama ile başladı. Ziyaret kapsamında sitemizin mevcut ticari ve sosyal çalışmaları hakkında bilgiler paylaşılırken, yeni dönem hedefleri üzerine kapsamlı istişarelerde bulunuldu.

Gerçekleştirilen Olağan Genel Kurulumuzun ardından görevine devam eden yönetim kadromuzu ve Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Mustafa KAYATUZU’nu tebrik eden Sayın Kaymakamımız, nazik ziyaretleriyle yönetimimizi ve esnaf camiamızı onurlandırdılar.

Otocenter Sitesi Toplantı Salonumuzda gerçekleştirilen görüşmelerde, Sayın Kaymakamımız; sitemizin son dönemde hayata geçirdiği kurumsal çalışmalar, sosyal sorumluluk faaliyetleri, birlik ve beraberlik odaklı organizasyonlar ile sektöre örnek teşkil eden hizmetleri takdirle takip ettiklerini ifade ettiler.

Ziyaret boyunca site yönetimimiz ve esnaflarımızla samimi sohbetlerde bulunan Sayın Kaymakamımız; müşteri memnuniyetinin önemi, ticarette güven unsurunun korunması, ahlaki ve kurumsal ticaret anlayışının gelecek nesillere aktarılması konularında kıymetli değerlendirmelerde bulundular.

Bu kapsamda, Otocenter Site Yönetimimizin hayata geçirmiş olduğu “Uzlaştırma Kurulu”nun başarılı çalışmalarını memnuniyetle takip ettiklerini belirten Sayın Kaymakamımız; ayrıca sitemiz bünyesinde gerçekleştirilen hayır faaliyetleri,sosyal dayanışma çalışmaları ve toplumsal fayda odaklı örnek projelerimiz dolayısıyla yönetimimize teşekkürlerini ilettiler.

Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Mustafa KAYATUZU da söz alarak; sitemiz hakkında bilgiler, sektörel gelişmeler, esnaf dayanışması, kurumsallaşma süreci ile kamu kurumları ve özel sektör arasındaki iş birliğinin önemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Karşılıklı fikir alışverişlerinin yapıldığı ziyaret, son derece verimli ve samimi bir atmosfer içerisinde gerçekleşti.

Ayrıca ziyarette, Automall Sitesi Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Celal YARDIMCI ve kıymetli yöneticileri de hazır bulunarak bizlere eşlik ettiler.

 

 

Otocenter Sitesi Yönetimi olarak; birlik, beraberlik ve istişare kültürüne büyük önem veren anlayışımız doğrultusunda, kamu kurumlarımızla güçlü iletişim ve iş birliği içerisinde çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğimizi belirtir; kıymetli ziyaretleri dolayısıyla Kağıthane Kaymakamımız Sayın Yüksel KARA’ya ve beraberindeki heyete teşekkürlerimizi sunarız.                                                                                                                        Saygılarımızla…         

OTOCENTER YÖNETİMİ

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir